Magento probleem zie extra uitleg

Ik ben nu bezig om magento te installeren maar ik krijg deze foutmelding: There was a problem during downloading of Magento packages. Please check the output frame for errors information and refresh the page to retry again. ik heb geen idee wat ik moet doen om het op te lossen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Blijkbaar staan de mappen o.i.d. niet goed. Krijg je dit direct in het begin?
Heb je geen DirectAdmin met installer op je host? Dan kan je Magento met een aantal klikken installeren..