Hoe kan ik een formulier met checkboxen maken en daarna een document genereren met een lijst van de aangevinkte keuzes?

Ik wil zo een boodschappenlijst maken en het resultaat mailen naar mijn telefoon.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zelf het wiel uitvinden als zulke dingen al bestaan? Er zijn genoeg programma's voor je mobiel te vinden voor het bijhouden van checklijstjes. Dan kun je het in je mobiel invoeren en / of online invoeren. Ik heb Android en ik gebruik daar de mobiele versie van Qgueues voor. Qgueues is dus gewoon een internetpagina die je ook kunt zien op een Iphone of windows of andere mobiel.

Antwoorden (1)

Daarvoor kun je het best een webpagina maken met een JavaScript of PHP-code.