hoe kan ik foto's van Picasa, die op mijn vaste computer staan, ook op mijn laptop/netbook plaatsen

Ik heb vele foto's op mijn vaste computer staan in Picasa.
Hoe kan ik deze ook op mijn netbook plaatsen, zodat we ze, op mijn reis naar Indonesië, kunnen tonen aan vrienden (op een plaats waar geen internetverbinding is)
Kan ik bijvoorbeeld mijn Picasa-site direct ook op mijn netbook plaatsen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

bekijk de video van dropbox.com eens. Je kunt daarmee op je desktop en op je laptop een "dropbox" maken en dat zorgt ervoor dat alle files in die folder tegelijker tijd op allebei de computers te bekijken zijn. Zelfs als je aan het andere eind van de wereld bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is wel tof, als je internetverbinding hebt, maar wat als je GEEN verbinding hebt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt via de dropbox je foto's voor je vertrek op je laptop zetten. Wanneer je helemaal geen internet verbinding hebt dan kun je met een usb stick de foto's overzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt via de dropbox je foto's voor je vertrek op je laptop zetten. Wanneer je helemaal geen internet verbinding hebt dan kun je met een usb stick de foto's overzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan bv. ook de foto's via een USB-stick van mijn vaste computer op mijn laptop overzetten, dan heb ik die dropbox niet nodig denk ik.

Andere antwoorden (2)

Enkele mogelijkheden:
-Via internet: bijv. adrive.com.
-Via een externe schijf of USB-stick.
-Via een UTP-kabel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt bij Picasa een webalbum aanmaken. Je kunt dat album openbaar maken zodat iedereen het kan inzien maar ook beschermen en dan bekenden uitnodigen om het te bekijken.
Rechtsbovenaan staat aanmelden bij webalbums.
Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
om de foto's via internet te bekijken is het geen probleem, maar ik zoek, hoe ik mijn picasa van mijn vaste computer ook op mijn laptop kan bekijken, op een plaats, bij vrienden die in Bali wonen, maar geen internet hebben.