iemand die met iweb werkt en een contactformulier weet te maken< wat werkt?

Met iweb heb ik de site gemaakt nu wil ik een contactformulier erin hebben waarin met naam adres en ook keuze cursus kan aangeven welke automatisch naar mijn emailadres gaat, mij lukt het niet en ik kan het nergens vinden, wie heeft er al ervaring mee, zou heeel fijn zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ken iweb, maar heb je enig idee of je webhosting ook PHP ondersteunt? Dan kan je op Google zoeken naar 'contact form' om vervolgens een mooi contact-formulier te downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je webhosting inderdaad PHP ondersteund kun je een eenvoudig een form maken via een handige tool