Hoe kan ik de nieuwe msn downloaden (Windows Live Essentials 2011), want steeds als ik het probeer doet hij het niet.

Steeds als ik mijn normale msn (Windows Live Messenger Beta) open, die ik altijd gebruik, krijg ik een foutmelding dat die het niet kan openen en dat ik de nieuwe Windows Live Messenger Essentials 2011 moet installeren! Die kan ik dus niet installeren. Dit is de foutmelding: Windows Live Essentials kan niet geïnstalleerd worden. Klik op Opnieuw om het opnieuw te proberen. Couldn't install programs: Family Safety, Photo Gallery en Movie Maker, Windows Live Mesh, Mail, Messenger, Writer, Mesenger Companion
An Unknown error occurred.
Error: 0x80040607
Source: wwsapi-x86

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Bij mij gaf m'n computer dit aan bij updates. "Er is een nieuwe update beschikbaar." Ik had windows live essentials 2011 geïnstalleerd, maar ik moet eerlijk zeggen het is alleen maar onhandig. Toen heb ik het weer verwijderd en de oude windows live erop gezet. Ik weet niet vooral wat je het wilt gebruiken? Voor MSN of je e-mails of?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil het meer gebruiken voor msn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Updates kun je vinden bij: configuratiescherm-> systeem en beveiliging-> windows update..
Ik zou het ook bij de oude msn houden. MSN essentials 2011 geeft totaal geen nieuwe mogelijkheden en mijn ervaring is dat je computer er trager door wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke operating system van windows gebruik je. Want 2011 is namelijk niet voor XP bedoeld en deze fout kan je dan krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik Windows Vista