Wat zijn goede sites om een website over tuinieren & zelf kweken van groente te promoten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

www.tuinadvies.be ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De truuk is om het dan in de biologische hoek te zoeken. Tuinieren is big business. Biologisch tuinieren is een markt waar nog wel wat ruimte in is. Zie bron. Je weet de weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google, de zoekmachine bedoel ik dan.
startpagina.nl pagina's die specifiek over tuinieren, groente en kweken gaan.
Andere sites die te maken hebben zelf groenten kweken en dan bedoel ik bijvoorbeeld leveranciers van zaden, land en hoenoemjehet manure, vruchtbare grond. Zorgen dat je met dat soort sites in de links staat en vise versa.

a link that makes sense is a good link.

en dus een promotie waar je wat aan hebt, waar iedereen wat aan heeft.