Als ik via internet een (zelf)hypnose sessie doe en de internetverbinding valt weg, wat gebeurd er dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

je kunt gewoon in slaap vallen,omdat er géén prikkels meer van buiten op je afkomen.

omdat je bewustzijnservaring (zintuiglijk) is versmald,neemt je onderbewustzijn het a.h.w. over,nét als in je slaap,dus op een gegeven moment word je gewoon weer wakker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mooi verwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi,Krakkie! dank je wel,hoor! ;)

Andere antwoorden (3)

Dat ligt er denk ik maar net aan in welk stadium je bent van de hypnose. Sowieso moet het werken ;)

Bekijk de onderstaande reclame van 'Even Apeldoorn Bellen' maar eens, dan weet je hoe erg het kan zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Die reclame moest ik ook gelijk aan denken :D
je blijft in je hypnose...nee je komt vanzelf wel weer tot bewustzijn na een tijdje omdat de uitlokkende factor wegvalt
fremar
13 jaar geleden
Bij een zelfhypnose sessie kun je internet niet gebruiken. Maar ook met internet kun je jezelf er wel uit bevrijden.
Je hoeft niet bang te zijn,dat je er niet uit zult ontwaken.