Lees het topic eens door op Fok hierover,
Zie de link die ik als bron opgeef.
Zelf gebruik ik de daar genoemde manier via Sopcast en VLC.
Werkt prima met redelijke kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan hier gratis live voetbal kijken van verschillende Europese topcompetitie's. Je ziet hier wedstrijden uit de Engelse Premier League, de Duitse Bundesliga, de Spaanse Primera Division, Italiaanse Serie A en natuurlijk de Nederlandse Eredivisie.

Het gratis bekijken van live voetbal werkt allemaal heel gemakkelijk, je download een programma. Even installeren, op de link klikken en je kan al kijken. Je kan deze programmatjes gratis downloaden op de pagina Downloads in het menu. Ja, het is gratis én live!

Misschien heb je hier iets aan?

Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Justin.tv --> gratis. Je klik op sports (even voor de wedstrijd) Jje hebt soms software nodig (zoals sopcast e.d.) om de wedstrijd te kijken.

erdivisielive.nl--> Je kan hier een kijcode kopen, met de code kan je live je favoriete wedstrijd zien.

Succes
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
is ook een goede site