Wat is een goede WP plugin om bezoekers afbeeldingen te laten uploaden?

Plugin moet uiteraard veilig zijn (alleen jpg uploaden, max. aantal kb per image, mogelijkheid tot check voordat het verschijnt). Liefst komen afbeeldingen in een Gallery, met de naam van de uploader. Gegevens uploader (email) moet in de backend zichtbaar zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.5K
Cryofiel
13 jaar geleden
Alleen bestanden uploaden die .jpg *heten*, of alleen bestanden uploaden die .jpg *zijn*? Da's een belangrijk verschil dat helaas vaak wordt vergeten.

Antwoorden (1)

Heb je deze gallery plugin bekeken:

http://wordpress.org/extend/plugins/post-rich-videos-and-photos-galleries/
Cincopa Content Gallery creates an automated, fully customizable image gallery, slideshows, video and music playlists anywhere within your WordPress site. Choose your videos, images and music and display skin, pages or posts with custom overlay text and a rotating thumbnail belts. It supports iPhone/iPod and smart phones.