Kan geen filmpjes meer bekijken op internet, waar ligt dat aan?

Ik denk dat er sinds gisteren iets gebeurd is met mijn computer. Hij doet nu ook iets langzamer dan normaal maar ik kan ineens ook geen programma's meer terug kijken bij programma gemist en heb volgens mij wel alle programma's daarvoor.. eerst kon ik dat wel.
Hij geeft ook helemaal geen melding, ook geen kruisje.. ik zie niks.
Waar zou dat aan kunnen liggen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
8.4K

Antwoorden (7)

Het kan een probleem met een plugin in de browser zijn.
Probeer eens een andere browser?
http://www.opera.com
http://www.google.com/chrome
http://www.apple.com/safari/
http://www.firefox.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie niet probeert, weet niet. Vrij geanalogieerd naar:
Wie niet waagt, wint niet. :) Het kan vele oorzaken hebben. Vandaar mijn advies. Ik kan ook als advies geven: Windows opnieuw installeren of Ubuntu installeren. Maar daar heb je vast geen zin in :).
Je kunt ook middels www.teamviewer.com een digitale kennis je PC laten overnemen om de boel te checken.
Heb je je comp al opnieuw opgestart? Soms helpt dat (dan is het geheugen volgelopen of zo).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Controleer eerst of je internetverbinding hebt.
Dit kun je makkelijk controleren door in Google een onderwerp in te typen en op Enter te drukken. Opent zich een nieuwe pagina met het gevraagde onderwerp, dan heb je verbinding.

Als het daarna nog steeds niet mogelijk is een video op internet af te spelen, dan ontbreekt de goede plu-in. Die kun je down loaden van internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je steeds video's hebt kunnen afspelen en nu plotseling niet meer, heeft het ook niet te maken met plug-ins lijkt me. Kan even niets anders bedenken. Ook een virus lijkt me niet de oorzaak.
Laat de plugins opnieuw, dan zou je de films weer moeten kunnen bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je dient naar o.a adobe te gaan en daar kun je flash player e.d. downladen ook divx8 kun je downloaden de programma's zijn gratis te vinden op het internet.
downloadcapaciteit kan op zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste,

Missschien is er een crash geweest in het systeem !

Je kan het volgende proberen :

1. Je pc volledig afsluiten, dan herstarten
2. je gaat dan naar systeemherstel via programmas, bureau accessoires openen bestand systeemherstel, en dan kies je herstelpunt maken, let wel altijd 1 of 2 dagen teruggaan naar de datum die in het vetgedrukt staat !
3. Je pc opnieuw opstarten, en dan zou het probleem
normaal opgelost moeten zijn, en kan je terug je filmpjes bekijken !

Veel sukses gewenst,

Karel8158
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Virus?
Trojan?
Eerst goed scannen!
Of je Flash player is kapot, ga naar de adobe website om opnieuw te installeren.