Nee, helaas niet. Er waren plannen (van de OPTA volgens mij) om andere aanbieders toe te laten op de kabelnetwerken van bijv. Ziggo en UPC, maar dat gaat niet door. Er is besloten (in een rechtzaak volgens mij) dat de consument al genoeg keuze heeft als het gaat om het doorgeven van TV signalen. Je kan namelijk ook kiezen voor TV via ADSL en KPN heeft Digitenne.

Je kan bij elke kabelaar zien of deze beschikbaar is in jouw regio.

Bij UPC: http://www.upc.nl/internet/ (rechts onderin: 'Is UPC bij u beschikbaar?')

Bij Ziggo: https://www.ziggo.nl//#producten/ (rechts: Ziggo ook op jouw adres?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een prima antwoord natuurlijk maar....kwaliteit van ADSL TV sucks en Digitenne is beperkt tot 22 kanalen! Kan ik dus niet echt een keuze noemen. Ik wil gewoon een ruim digitaal Tv pakket kunnen kiezen, ben redelijk allergisch voor Ziggo, vandaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kpn digitenne werkt bij mij erg goed. Ruime keuze in kanalen, als je de zilveren of de gouden versie pakt.