Welke naam mag je echt niet gebruiken als naam op GV ?

Mijn naam is blijkbaar weer gewijzigd, en ik kan het zelf niet meer wijzigen

Ik wilde dus gewoon Maxima heten, maar dat wilde GV niet.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (9)

Dat geld voor iedereen, kijk maar naar je instellingen, daar kun je niet meer naar je weergegeven naam gaan...
It is not a bug it is a feature...

Toegevoegd op 20-05-2009 16:35:48
Het is dus uitgeschakeld en niemand mag/kan dat nu meer...

Ook niet de nieuwelingen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
daar gaat Maxima als boertje ((:
AWM
15 jaar geleden
Dan zit er niets anders op dan hierover te klagen. Dat kan hier:
http://www.goeievraag.nl/contact
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gedaan!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is wel grappig dat het bij mij juist goed is gegaan. Ik wilde aanvankeijk als stage name MisterWrite maar omdat ik een fout maakte bij het invullen, werd het Guido. Niet de moeite genomen om het te wijzigen, maar nu is het vanzelf alsnog MisterWrite geworden. Zo te zien is het bij sommige mensen net andersom gegaan!
mijn naam is ook weer gewijzigd, het was eerst: לדוגמה

De ene kant had het wel iets dat je je naam kon veranderen maar het was niet praktisch.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
AWM
15 jaar geleden
Nou ja, betekent toch hetzelfde.
לא חשוב
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
klopt :D
Goeie vraag
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn naam mag je niet gebruiken, want die staat geregistreerd...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hitler..of..Adolf
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb altijd mijn eigen naam gebrukt, maar ik denk dat er een ongeschreven code is dat je met de keuze van een naam zorgvuldig omspringt. Is "nomen est omen"??? Of duidt de naamskeuze op bepaalde eigenschappen, attitudes van iemands persoonlijkheid? Dus geen lijstje met namen die storen maar een morele code , ja.Daarvoor zijn er ook moderators, denk ik, hoop ik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
'Gast' mag ook niet....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb nog steeds de naam waar ik mee begon.
je mag geen kwetsen de uitlokkende, haat of extremistische naam hebben
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goeie Vraag