Hoe kan het dat het aantal leden van een publieke Hyves zoals vermeld op je persoonlijke Hyve afwijkt van het werkelijke aantal leden?

Ik bedoel dat je onder de 'profielfoto' van zo'n publieke Hyve waar je lid van bent al dagen lang een ander getal ziet staan dan die publieke Hyve in werkelijkheid heeft. Het is dus niet zo dat je even je pagina moet verversen met F5 en dat je dan het juiste aantal ziet. Het is al dagen zo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Hyves heeft zoveel servers, dus wanneer de ene server update moet de andere dat ook doen. Ik heb er echt totaal geen verstand van, maar dit lijkt mij de meest logische verlkaring.