Kan je een koop op ebay ongedaan maken?

Het is namelijk zo dat ik 3 losse items heb besteld via dezelfde aanbieder.. maar ik heb niet opgelet zodoende dat de verzendkosten ook x3 ging.. beetje te duur uiteindelijk..

hoe nu verder?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hamvraag is: "Heb je al betaald?"
Het is ons ook al eens overkomen, toen hebben we contact met de verkoper opgenomen en die heeft toen de verzendkosten aangepast en er een vermelding bijgezet ‘verzonden met bladiebla’, dus dat kan gewoon aangepast worden.

Antwoorden (1)

De koop kan je alleen met goodwill aan de andere kant ongedaan maken. Eens gekocht, altijd gekocht.

Wat je moet doen: De persoon emailen. Hem zeggen: Ik heb deze items bij je besteld. Kan je de producten samenvoegen in een zending en me een betalingsverzoek sturen voor de 3 items + verzendkosten.