Wat betekent de uitdrukking "Nom, Nom, Nom!" op het internet?

Vaak wordt het geschreven bij een plaatje of foto. Slaat het uberhaupt ergens op, is het een hype, en heeft het een betekenis?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
15.2K

Het beste antwoord

Dat is het geluid dat je maakt als je aan het eten bent en ervan aan het genieten bent. Ook koekiemonster maakt het geluid als die koekjes eet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Het is als of je wat eet, dat je lekker vind, denk ik, niet zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn zgn. eetgeluiden. Net als smakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het betekent dat een dier, mens of iets anders iets anders aan het opeten is. dat kan ook bv een auto zijn die een fiets opeet. of een kat die een krekel opeet. eigenlijk alles wat lijkt dat er iets opgegeten word.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"om nom nom" is een meme op het Internet (een meme, wat je uitspreekt als miem, is een soort rage)

Het is gewoon de naam voor als je aan het eten bent op het internet

zie hieronder een video waarin het allemaal wordt uitgelegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om nom nom nom! betekent: "hmmmmm... lekker"

Het is inderdaad een internet meme, zie de bron om te kijken wat de bron is van de meme.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.onzin.com/video/the_nom_nom_song.html
http://www.onzin.com/video/om_nom_kitty.html

bekijk de volgende filmpjes en je snapt het wel, het gaat vooral om schatige diertjes die lekker zitten te eeten :)