Wat hete ook alweer die website waar een advertentie in 1x op meerdere veilingsites geplaatst wordt?

Vroeger wist ik een website waar ik in 1 keer dezelfde advertentie op meerdere veilingsites kon plaatsen als bijvoorbeeld speurders, tweehands en nog meer van zulke sites.

Helaas kom ik er met google niet meer achter. Weet iemand de URL van zo´n website?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Wellicht bedoel je deze: http://www.veilingplaatser.nl/
Veilingplaatser is een applicatie waarmee op een gebruikersvriendelijke manier advertenties voor veiling- en advertentiesites beheerd en geplaatst kunnen worden.
Een advertentie hoeft slechts eenmaal aangemaakt te worden waarna het op meerdere sites gekopieerd en geplaatst kan worden.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt. Die bedoelde ik niet maar doet volgensmij het zelfde. Ga er na kijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer, veilingplaatser werkt niet na het compilen.