Soms verschijnt in favorieten een nieuwe map genaamd werkbalk favorieten, en die map gaat niet meer weg. hoe zorg ik ervoor dat die map niet meer komt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als jij toevallig ook je werkbalk favorieten aan hebt staan verschijnt die map automatisch in je favorieten. Schakel je de werkbalk favorieten uit en haal je de map weg dan is hij weg. Mits je de werkbalk favorieten ook uit laat staan.

Dus om hem weg te krijgen:
1 klik me je rechtermuisknop op de werkbalk bovenin
2 er verschijnt een rolmenu
3 zorg ervoor dat er bij werkbalk favorieten het vinkje uitstaat
4 haal nu uit de favorieten de map weg door met je rechtermuisknop erop te klikken en hem te verwijderen.

Als je nu de werkbalk zelf niet meer start blijft die map weg.

Ik hoop dat dit werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor jouw reactie, maar gaat voor mij helaas niet op, want het vinkje staat bij mij al uit, terwijl die vervelende map toch steeds verschijnt zodra ik een aanpassing wil doen ( bijvoorbeeld als ik een link uit de favorieten verwijder).