hoe kan ik mijn web geschiedenis weer leeg maken?

Als je bijvoorbeeld bij Google linker muisknop doet in het tekst balkje. Zie je dingen die je in het verleden hebt opgezocht. Hoe kan ik dat weer leeg hebben?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik had een vraag ik heb items verwijderd maar er staat items herstellen die uit deze map zijn verwijderd (4935) hoe haal ik alles weg het lijkt wel of die alles opslaat want soms krijg ik een pagina te zien met allemaal cijfertjes en code

Antwoorden (4)

met de delete knop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Extra.
Internet Opties.
Verwijder bestanden.

Toegevoegd op 15-05-2009 17:48:26
Ikzelf gebruik Opera als webbrowser. Die heeft een optie waarmee je de cache leeg kunt maken elke keer bij 't afsluiten.

Toegevoegd op 15-05-2009 17:49:47
Naast de cache verwijderen met 'Verwijder bestanden' heb ik ook een knop 'Clear history' aldaar. Die knop bedoel je (ik weet alleen even niet wat daar in 't Nederlands zou staan).

Toegevoegd op 18-05-2009 17:44:01
Let trouwens op: ook na 't legen van de cache, kan iemand (bijv. een beheerder) nog in een index.dat bestandje kijken welke sites allemaal bezocht zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Je geeft een link naar een executable :)
Maar cache is niet hetzelfde als zoekgeschiedenis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, de executable is Opera (als je die browser zou willen gebruiken).
Ga naar Configuratiescherm en dan naar Internetopties, tabblad Algemeen. Je kunt daar aangeven altijd de browsegeschiedenis te verwijderen bij het afsluiten. Je kunt ook op de button verwijderen klikken en dan selecteren wat je weg wilt hebben. In jou geval dus Geschiedenis.

Toegevoegd op 15-05-2009 18:56:48
Ik moet er natuurlijk wel aan toevoegen dat ik het hier heb over Internet Explorer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je op het pijltje rechts naast het tekstbalkje klikt zie je niet alleen alle gezochte woorden maar ook de tekst "geschiedenis wissen". Als je op die twee woorden klikt verdwijnt je zoekgeschiedenis.