op mijn computer kom ik niet op hotmail, en nu?

ik heb alles al geprobeerd: outlook.com, live.com, windowslive.com en weet ik veel allemaal maar telkens krijg ik een witbeeld met de tekst: LiveId authentication code has returned error 0x8004920a, indicating that there is a problem with your server configuration. Please check the Application Event Log for detailed information and correct the problem.

Toegevoegd na 6 minuten:
ik heb het al heel lang op deze computer, op andere doet hij het wel gewoon.

Toegevoegd na 7 minuten:
ik heb het echt al maanden....!

Toegevoegd na 9 minuten:
ik kom niet eens op de site, ik ben echt al maanden niet meer bij het inlogscherm gekomen.....zou het misschien kunnen zijn dat ik mijn wachtwoord heb opgeslagen en dat hij dan automatisch inlogt terwijl het account niet meer bestaat.

Toegevoegd na 21 minuten:
Probleem opgelost! Bedankt voor het meedenken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
4.2K

Het beste antwoord

Probeer ook eens je cookies te verwijderen die gelinkt staan op hotmail, outlook etc. (of gewoon alle cookies) waarmee je in probeert te loggen. Let er wel op dat eventueel automatisch ingevoerde namen en wachtwoorden dan weg zijn en je die opnieuw in moet vullen.

Werkt dit niet post dan aub wat meer informatie zoals welk besturingssysteem je hebt. In combi met welk service pack. En welke browser je gebruikt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat je ook nog kan proberen (in firefox werkt dit sowieso) om ctrl+schift+p in te drukken, dan start je een privesessie. In deze sessie worden geen gegevens bijgehouden en/of opgeslagen op je pc.

Ga dan naar www.hotmail.com en probeer in te loggen op je account.

Toegevoegd na 6 minuten:
Mocht dit nog niet helpen dan kan je nog proberen alle cookies cache etc. Oftewel je complete browser geschiedenis te wissen. Dan eerst je browser afsluiten en opnieuw opstarten.
Dan ben je wel je hele geschiedenis kwijt, dus let even op hiermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, ik kan na maanden weer inloggen.....143 nieuwe mails hahaha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
FIJN!! Nou, heb je wat te doen vanavond haha :)

Andere antwoorden (3)

www.hotmail.com? Doet het bij mij prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er is al een hele tijd inlogproblemen bij hotmail.
heeeeeeel veel mensen hebben er last van.
niet iedereen, maar wel een heel hoop, bekijk de vragen over hotmail maar eens terug.
geduld hebben dus.