Volgens een onderzoek van advertentiebedrijf Mads surften in februari van dit jaar 1,5 miljoen Nederlanders mobiel, dus ongeveer 9%.

Toegevoegd op 14-05-2009 20:19:51
En leuk dat deze vraag via GV mobiel is gesteld!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GV mobiel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, kijk bovenaan de vraag. Daar zie je staan gesteld via mobiel. Er is een mobiele website gelanceerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk is dat, ik zit de site nu ook mobiel te bekijken, werkt een stuk beter dan de gewone website met mijn kleine schermpje.

Andere antwoorden (1)

Mobiel internet wordt wekelijks gebruikt door ongeveer 850.000 Nederlanders. Binnen de groep die gebruik maakt van mobiel internet, gebruikt 19% het zelfs dagelijks. Dat blijkt uit een onderzoek van online onderzoeksbureau Multiscope onder haar media, mobiel & gaming panel waaraan ruim 19.000 personen meewerkten. Uit eerder onderzoek in samenwerking met OMI bleek dat 1,6 miljoen Nederlanders maandelijks gebruik maken van mobiel internet.