Welke website is tegenwoordig het populairst?

Welke website word elke dag door miljoenen ingelogd of geopend.?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier heb je een lijst. Bronnen:
- http://mostpopularwebsites.net/

Het beste antwoord

Zoals je kunt zien op Alexa, vormen de volgende sites de top tien :
* 1. Google
* 2. Facebook
* 3. Youtube

* 4. Yahoo
* 5. Live
* 6. Baidu

* 7. Wikipedia
* 8. Blogger
* 9. MSN

* 10. Tencent
* 11. Twitter
* More

(EN op Alexa kun je ook nog kijken hoe vaak ze dan ongeveer bezocht worden)

Toegevoegd na 1 minuut:
Goeievraag staat trouwens ook al in de top - 28.000 ;-)
http://www.alexa.com/siteinfo/goeievraag.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Google natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
facebook

Toegevoegd na 4 minuten:
facebook, twitter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Youtube/wikipedia
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google, Hyves en Twitter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de site staat de top 50 meest bezochte sites ter wereld.

Hier de top 10 in Nederland:
1 Google www.google.nl
2 Youtube www.youtube.com
3 Hyves www.hyves.nl
4 Live www.live.com
5 Bol www.bol.com
6 Marktplaats www.marktplaats.nl
7 Buienradar www.buienradar.nl
8 Wikipedia www.wikipedia.org
9 De Telefoongids www.detelefoongids.nl
10 Msn www.msn.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk google,hyves,twitter en facebook enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dumpen Maar wordt ook heel veel bekeken en is heel populair.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. Google Nederland
google.nl Nederlandse versie van de populaire zoekmachine uit de VS filtert Nederlandse sites uit de eige... More

Google
google.com Enables users to search the Web, Usenet, and images. Features include PageRank, caching and tra... More

YouTube - Broadcast yourself
youtube.com YouTube is a way to get your videos to the people who matter to you. Upload, tag and share your... More

Hyves.nl
hyves.nl Vriendennetwerk. Uitwisselen van berichten, foto s, invallen en opinies.

Windows Live
live.com Search engine from Microsoft.

Facebook
facebook.com A social utility that connects people, to keep up with friends, upload photos, share links and ... More

Nu.nl
nu.nl Dagelijks algemeen, financieel, sport-, internet-, film- en tv-nieuws. Tevens columns, intervie... More

Twitter
twitter.com Social networking and microblogging service utilising instant messaging, SMS or a web interface.

Wikipedia
wikipedia.org A free encyclopedia built collaboratively using wiki software. (Creative Commons Attribution-Sh... More

Marktplaats.nl
marktplaats.nl Nederlandse advertentiesite waar men nieuwe en tweedehands spullen kan verkopen. Adverteren is ... More
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een antwoord goeievraag.nl