Kun je op Facebook een fotoalbum aanmaken dat enkel zichtbaar kan worden gemaakt voor hen die er specifiek om vragen?

Ik durf mijn erotische foto's niet zomaar tussen mijn fotoalbums voor iedereen zichtbaar te maken, omdat er ook kinderen bij mijn vrienden zijn, en tegenwoordig weet je maar nooit in welke problemen je daarmee kunt geraken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet zulke foto's niet bij je facebook. Als ze ergens anders op, op je computer bijvoorbeeld of desnoods bij google docs. Neem het risico niet dat de foto's per ongeluk zichtbaar worden voor al je vriendjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben het eens met raamklaza. Waarschijnlijk verwijderd FB ze toch. Dit gebeurd heel vaak.
bamibal
13 jaar geleden
Bedenk je wel dat alles wat je op internet zet, daar voor de eeuwigheid staat. Je hoeft maar een klein foutje te maken, en je bent zo te vinden bij Google Afbeeldingen. Je zult niet de eerste zijn die er later spijt van krijgt.

Het beste antwoord

in je album kan je naar edit album -> privacy.
In de priovacy settings heb je de optie om aan te geven dat alleen vrienden het kunnen zien. Via een drop-down is er ook de optie: 'Only specific people'. Dan kan je vervolgens de naam aangeven van mensen die het wel mogen zien.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, niet bij alleen vrienden, maar via customize.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dit kan bij je privacy settings. Succes!