Voor een werkstuk over sociologie moet ik een internet-enquete houden. Waar kan ik dat het best doen?

Toegevoegd na 5 uur:
De meeste antwoorden gaan er van uit dat ik mijn vrienden mail zodat zij antwoorden. Dat is onderzoekstechnisch niet verantwoord. Ik moet (anonyme) antwoorden krijgen van voor mij onbekende mensen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Hier!

http://www.studentenenquete.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.thesistools.com/

succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of via een hyves pagina, daar kun je een simpele poll aanmaken. En kun je gelijk een hoop vrienden maken en uitnodigen voor je enquete.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Surveymonkey is hier uitermate geschikt voor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien op hyves in een blok vragen of je vrienden de vragen willen beantwoorden en ze eventueel willen doorsturen aan de vrienden van hun..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een kwalitief, steek proefsgewijs onderzoek wilt hebben kun je hier gewoon je vraag stellen.

Ik wilde een these hier behandelen: het leuke hier op GV is dat je vaak oprechte antwoorden krijgt. Daarbij kan je van ieder antwoord allerlei demografische kenmerken van de profiel pagina oppikken.