het bedrijf heeft in ieder geval een kamer van koophandelnummer. het is dus een geregitreerd bedrijf, en dan mag je er vanuit gaan dat de site dan ook betrouwbaar is.

kijk eens op de onderstaande link, en vul daar het ( op de site verstrekte) kvk-nummer in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

er zijn geen klachten te vinden op internet,
ze hebben een KvK nummer dat klopt en staan ook via bijvoorbeeld Ilocal geregistreerd met adres. Dit adres komt ook weer overeen met het adres dat opgegeven is bij de KVK.

Dat sluit niet alles uit, maar meestal zijn malafide bedrijven nergens terug te vinden.