Bij windows live moet je je aan melden m voor ID registratie met Hotmail of Windows live.Kan je ook aangemeld worden met je dagelijkse email adres?

Ik wil mijn eigen email gebruiken,en geen Hotmail of windows live mail.Hoe moet ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

De mogelijkheid van je provider gebruiken en daar een email account aanmaken
13 jaar geleden
Jazker dat kan. Je kunt dan een account aanmaken en gebruiken voor allerlei Windows services zoals het Family filter in Windows 7, natuurlijk MSN e.d. Voordeel is dat je één login hebt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het enige verschil met een hotmail adres is dat je het wachtwoord via hotmail kunt resetten als je het benty vergeten. Maar verder is de werking van de login hetzelfde. Ik heb ook een Live account met mijn zakelijke e-mail adres en heb ook geen Hotmail.

Je moet wel een mailadres opgeven waar je bij kan, omdat je een bevestigingsmail krijgt met een link. Dat is alles.

Toegevoegd na 6 minuten:
Zie bijgaande afbeelding. Je moet dus op de link klikken dat je een ander e-mail adres wilt gebruiken.