Google chrome kan tegenwoordig heel vaak pagina's niet vinden, hoe komt dat?

Sinds een aantal weken krijg ik vaak de mededeling dat google chrome de site niet kan vinden. Vaak zit ik dan op een site, bv goeie vraag, en wil ik naar een ander onderdeel van de site. Dit lukt dan niet. Hoe komt dat en kan ik er wat aan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Kan je wel op de site via Internet Explorer ?
Gebruik even een tussensite om te verifieren of de site voor iedereen down is of dat enkel jij een probleem ervaart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik zelf ook Google Chrome en heb geen last van wegvallen van pagina's. Wat je kunt proberen is om te kijken of andere sites wel zichtbaar worden en anders moet je controleren of er misschien iets is met je internetverbinding of instellingen.