ik wil een kleine asus netbook kopen voor op reis, maar kan ik met de kleine opslag wel mijn foto's uploaden van de camera (dus niet bewerken) en b.v.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Een standaard ASUS heeft meer dan 100G harde schijf.
Dus er is ruimte genoeg om foto's op te plaatsen.

Je moet nog wel even nagaan hoe je de connectie met de camera maakt. Meeste camera'ss hebben een USB aansluiting, Ok de ASUS heeft een USB aansluiting, dus dat zit wel ook goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit gaat uitstekend. Foto's kunnen ook van een sd kaart gelezen worden. Een netbook kan eigenlijk net zoveel als een laptop alleen is alles wat kleiner van formaat.
Overigen Samsung geeft 2 jaar garantie en heeft een prima accu en oplader.