Wie weet een originele naam voor een website voor vraag en antwoord?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

www.doemijnhuiswerkvoorme.nl
www.rarevraag.nl
www.blondvanbinnen.nl
www.letmegooglethatforyou.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Let me google that for you" geeft de doorslag. Prachtig en waar...

Andere antwoorden (13)

goeievraag.nl :)

of gewoon: vraagenantwoord.nl
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plusje omdat ik hier kwam met het idee om hetzelfde antwoord te geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat sneu om hier een min voor te geven... Over smaak valt niet te twisten.
betervraag.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.wat wil je weten.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weetikniet.nl
vraagjerot.nl
wistiknietnuwel.nl
anderemensenwetenmeer.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij het verzinnen van een naam voor een site is het handiger een naam te kiezen op basis van logica en duidelijkheid (ik heb een goede vraag dus goeievraag.nl of als je vraag en antwoord wilt vraagenantwoord.nl). In plaats van dat je origineel wilt zijn, dat is vaak onlogischer of te moeilijk.

Voorbeeld: Wat is nu logischer als je een koelkast zoekt dat je naar koelkast.nl gaat dan dat je naar ikzoekeenkastwaarmeeikmijnetenkoelkanbewaren.nl. Om het maar even zo te illustreren.
Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Een simpele en duidelijke website-naam vergroot je vindbaarheid!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe-zit-dat.nl
13 jaar geleden
Nooit te oud om te leren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.joost-zal-het-weten.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.met iedere vraag wijzer . nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.nieuwsgierig.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.allesweten.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.vraagmaar.nl

Toegevoegd na 15 minuten:
www.vraagbaak.nl

www.kweetal.nl
rose
13 jaar geleden
www.whoknows.com