Hoe kan je bij windows 7 zien welke netwerken wel beveiligd zijn en welke niet? Zonder er op te klikken.

Bij het lijstje van draadloze netwerken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als u kijkt bij netwerken (door op het computer icoontje naast het geluid-icoontje te klikken) ziet u een overzicht van alle draadloze netwerken. Als een of meerdere van deze netwerken onbeveiligd zijn, zult u een soort waarschuwings-schildje zien achter de netwerk naam. Als u gebruik gaat maken van iemand anders zijn onbeveiligde-draadloze netwerk(en) dan bent u hiervoor strafbaar. Als u hebt ingesteld dat Windows automatisch verbinding gaat maken met beschikbare draadloze netwerken, en als u dan per ongeluk op iemand anders onbeveiligde-netwerk zit, is het minder erg. U bent dan nog wel strafbaar maar de straf zal niet zo erg/hoog zijn omdat u er niks aan kon doen. U kunt alleen weer instellen dat Windows niet automatisch verbinding moet maken met draadloze netwerken. Ik hoop dat ik u hiermee geholpen heb, en ik wens u verder nog een prettige dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja er wordt aangeven welke netwerken beveiligd zijn en wat de sleutel is, dat is geen probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij het lijstje staat bij ieder netwerk ''Beveiligd'' of ''Onbeveiligd''. Om dat te zien hoef je nergens op te klikken.