Gmail wachtwoord vergeten.

Ik heb vanochtend mijn wachtwoord veranderd omdat ik last van mijn ex heb gehad. Hij wilde mijn mail hacken. Toen ik thuis kwam wilde ik inloggen maar ik was niet meer zeker dat ik die wachtwoord nog kan herrineren. Inloggen lukte dus niet. Ik heb wachtwoord vergeten opgeklikt en toen moest ik een email adres invullen. Dat had ik ook gedaan en toen kreeg ik naar mijn hotmail adres deze email:

Om de procedure voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord voor uwGoogle-account ****hotmail.com te starten, klikt u op de onderstaande link:

Ik heb op dat link geklikt en ik dacht eindelijk opgelost want ik moest mijn nieuwe wachtwoord invullen. Dat deed ik dus maar ik was ingelogd bij google met mijn hotmail adres die ik heb aangegeven. Ik ging uitloggen en ik wilde controleren dat mijn wachtwoord die ik net heb bedacht doet. Maar helaas niet. Ik weet mijn beveiligingsvraag ik weet niet dat het zo heet. Als ik die terecht kan komen dan kan ik mijn mail wel terugkrijgen maar hoe moet ik dat doen? of kan ik ook met een andere oplossing mijn gmail terugkrijgen? Help a.u.b. :(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Het beste antwoord

Voer eerst de volgende stappen uit voor het herstellen van je wachtwoord voor Gmail:
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=nl&answer=12381
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

kun je niet via een contactknop proberen contact te krijgen met de medewerkers van g mail

deze kunnen je vaak helpen

en anders verwijder je je hele account en maakt een nieuwe aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gaat naar www.gmail.com
Je typt je gebruikersnaam in.
Je klikt op: Heeft u geen toegang tot uw account?
Je vult je GMAIL adres is (.....@gmail.com)
Type de tekens over.
Dan laat je de gegevens naar je hotmail sturen.
Deze gebruik je om opnieuw in te loggen?

Als je dit al een keer hebt gedaan nog een keer doen.
Je kunt het wachtwoord beter kopiëren dan overnemen.

Iets anders: als je last hebt van je ex, meld dit aan iemand en zorg dat je hierbij geholpen wordt. Hij heeft geen recht om jouw email te hacken. Verander je beveiligingsvraag op beide account wat hij absoluut niet kan weten, wat je desnoods verzint!