Hoe moet ik een webcam gebruiken om met en vriendin te kunnen praten met video beeld.geintalleerd,windows live en messenger.Hoe verder?

chatten met video beeld

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.3K

Het beste antwoord

Als er een webcam op je computer is aangesloten, kun je videobeelden versturen naar al je MSN Messenger-contactpersonen.

1. Klik in het gespreksvenster tijdens een gesprek op de knop Webcam .

– of –

Klik in het hoofdvenster van MSN Messenger op Uitzenden met de webcam in het menu Acties. Selecteer een contactpersoon en klik op OK.

Voor een webcam-gesprek in beide richtingen moeten beide deelnemers een webcam hebben en moet elke persoon de ander uitnodigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan open je een MSN-gesprek. Dan vraag je of je gesprekspartner op het kleine webcammetje wil klikken dat linksonder jouw gebruikersafbeelding staat.

Dan krijg jij een melding of je de uitnodiging om met elkanders webcam te kijken wil accepteren. Druk op ''Accepteren'' en je hebt je webcam-gesprek met beeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je download skype http://www.skype.com/intl/nl/home/
als je vriendin dit ook doet dan kan je via dat progamma heel gemakkelijk(en naar mijn mening met betere kwaliteit) naar elkaar bellen. ook heb je meer mogenlijkheden met bijv. full screen.

suc6!