Hoe verwijder je een hotmail bericht?

verwijderen van een hotmail bericht

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

In de balk bovenaan het e-mail bericht staat ''Verwijderen'' druk daarop.

Toegevoegd na 2 minuten:
Om het bericht definitief te verwijderen moet je gaan naar de map ''Verwijderd''. Selecteer daar je bericht en druk nogmaals op de knop ''Verwijderen'' in de balk bovenaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag is al eens gesteld, kijk maar hier:
http://www.goeievraag.nl/vraag/email-verwijderen-persoon-windows-live.86385

" 1. Ga naar je hotmail (Via de enveloppe in WLM of via http://www.msn.nl)
2. Klik op je Postvak In
3. Vink de e-mail aan
4. Bovenaan is een balkje, naast ‘nieuw’ en ‘ongewenst’ staat ‘verwijderen’.
5. Nu zit ‘ie in de Verwijderd map!

Of:
1. Ga naar je hotmail, zoals gezegd
2. Open je Postvak In
3. Klik op een e-mail om hem te openen
4. Verwijderen die e-mail? Klik op ‘Verwijderen’. (Naast ‘Doorsturen’ en ‘Ongewenst’.
5. Die zit nu ook in de Verwijderd map. "
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een + geeft aan djimme moet je wel even op het duimje drukken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stem kon niet worden toegevoegd. Misschien heb je al gestemd op dit antwoord? Toch al gestemd, bedankt voor de herinnering (en de plus)!