waarom storen sommige youtube video,s?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan echt zoveel redenen hebben. . .

Antwoorden (4)

Het kan zijn dat dat HD-Video's zijn en dat jouw computer niet berekend is op dat soort video's. Dan gaan ze storen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het storen kan veroorzaakt worden door de volgende dingen.

1 : kwaliteit is slecht, misschien opgenomen met een mobieltje

2 : U heeft een trage internetverbinding.

3 : de server van youtube is te zwaar- (of over-) belast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je misschien te vaak ergens op hebt geklikt. Dan klik ik op een filmpje, staat er: 'Missing Pluggin' of 'Error, try it again later'. Als ik de pagina vernieuw is het meestal wel weer goed. Bedoel je dit? Wat bedoel je precies met storen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat het komt omdat je internetverbinding niet optimaal is. Daardoor krijgt je computer niet genoeg informatie van Youtube binnen om het filmpje te laten zien (of laadt het op een gegeven moment niet meer.)

Ook kan zoals al eerder genoemd, de Youtube-server overbelast zijn, waardoor het filmpje tijdelijk niet meer kan worden weergegeven, in dat geval kan je het later overnieuw proberen.

Wanneer je veel andere internetpagina's of programma's open hebt staan, waardoor je computer al druk bezig is met die programma's hapert het systeem soms ook, maar dit is ook al eerder genoemd.

Wanneer dit vaker voor komt, is het misschien verstandig hier melding van te doen. Misschien kan er vanuit Youtube zelf iets aan gedaan worden. Of misschien hebben meerdere mensen er last van.

Succes!