Als ik een plaatje maak voor de achtergrond van hyves profiel hoeveel bij hoeveel pixels moet ie zijn?

Toegevoegd na 2 minuten:
zodat ie niet lelijk uit elkaar rekt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

maakt niet heel veel uit hyves coriceerd et zelf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
om een mooi recht plaatje (die niet uitgerekt is) te krijgen is heel moeilijk. Het ene beeldscherm is in verhouding breder dan het andere. Dus als je een smal beeldscherm is en hij ziet er netjes uit is ie bij een ander misschien nog uitgerekt. Het beste kun je kiezen voor centreren ipv spreiden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een plaatje in de achtergrond van je Hyve wilt plaatsen via het 'pimp my profile' menu dan kun je de optie 'over de hele achtergrond' aanvinken. In dat geval wordt de afbeelding eigenlijk altijd uitgerekt. Waarschijnlijk moet je plaatje / foto meer dan 5 mb zijn wil ' ie niet uitgerekt worden.

Je kunt er ook voor kiezen die optie niet aan te vinken, maar het plaatje gewoon links of rechts of in het midden te zetten. Dan is 'ie wat kleiner, maar wel scherp en wordt 'ie niet zo lelijk uitgerekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het beste een zo groot mogelijk plaatje gebruiken, of een 'tileable picture' een plaatje waarbij je niet merkt dat het er meer zijn als je ze naast en onderelkaar gaat zetten dus aan boven en onderkant gelijk en links en rechts gelijk. Succes met het zoeken van een mooie afbeelding! ;)