Ik wil een weblog starten over goede software (freeware), waar kan ik dat het beste doen?

Bij een bestaande site of gewoon op mijn eigen site een pagina aanmaken. En is het bijvoorbeeld ook verstandig om gebruikers reacties te kunnen laten geven? Ik wil voorkomen dat er vervelende reacties komen maar censuur kan wel veel tijd gaan kosten... Of moet ik er gewoon niet aan beginnen. Ik hoop dat jullie nuttige tips hebben!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je zou inderdaad WEB-LOG.nl kunnen nemen of www.punt.nl, Wordpress is eigenlijk veel mooier en erg professioneel je kan er werkelijk alle kanten mee op en er zelfs een community van maken met de Buddypress plugin.

Je zou ook kunnen kiezen voor http://grou.ps DE naam is een beetje raar maar dat hebben ze geloof ik met opzet gedaan. Een goed voorbeeld kun je hier zien http://grou.ps/deklaagmuur

Je kunt zelf je eigen domein naam er instellen en het wordt dan als het ware een content-management system.

Je leden kunnen dan ook met je meebloggen, er zit een forum in en 'groepen', videos en nog veel meer!

Anders zou Wordpress een zeer goede keuze kunnen zijn!

Veel sterkte met je keuze!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien moet je eens kijken op www.area404.nl , dat is een heel waardevol voorbeeld denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wow, lijkt me een goede site ja! +1
Als je de weblog in de Nederlandse taal opzet, dan zou ik voor Web-Log.nl gaan. In andere gevallen kun je inderdaad ook bij Blogger of Wordpress terecht.

Als jouw weblog wat inhoud heeft gekregen en je vindt het zelf de moeite waard worden voor andere bezoekers, meld deze dan ook eens aan voor de Freeware-startpagina (zie hieronder voor een link).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wordpress is heel goed!