Hoe kan ik zorgen dat op facebook niemand ziet wat ik aanpas qua instellingen?

Dus bv: xxx is vrienden met xxx, xxx heeft nieuwe profielfoto, xxx heeft woonplaats veranderd naar xxx, ...
Als ik mijn instellingen verander zien ze het natuurlijk als ze op mijn facebook komen, maar wil niet dat dat bij iedereen zo op het prikbord komt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je naar je eigen profiel gaat, staat er onder je naam "Mijn profiel bewerken". Op de volgende pagina staat dan linksonder "Ga naar je privacyinstellingen om te bepalen wie de gegevens op je profiel kan bekijken."

Daar kun je zoveel mogelijk informatie alleen zichtbaar maken voor vrienden.

In de privacygids staat echter (zie de bronlink) dat je naam, profielfoto, je geslacht en de mensen die in je netwerk zitten altijd voor iedereen zichtbaar is om het mogelijk te maken dat mensen die jou in het echt kennen maar jou nog niet op facebook hebben contact met jou op kunnen nemen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Helaas is het dus onmogelijk om je naam af te schermen of die van je vrienden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je naar je eigen 'wall' gaat, kun je de instelling zien die je zojuist veranderd hebt.
Hou je muis op de regel die je weg wil hebben, en er verschijnt rechts een kruisje.
Als je daar op klikt verdwijnt de mededeling van de veranderde instelling.
Kimath
13 jaar geleden
Als je wilt dat niemand het ziet, zit er niets anders op dan een nieuwe account aan te maken en je oude te verwijderen. Die kun je dan samenstellen zoals jij het wilt.