Wanneer je een zéér dringende boodschap hebt aan Marktplaats, kan dit dan telefonisch gedaan worden?

Ik kan nergens een telefoonnummer vinden. Maar is er toch ergens een nummer te vinden?

Wat voor andere manieren zijn er om dringende berichten zo snel mogelijk af te handelen met marktplaats?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
16.6K

Het beste antwoord

Ik heb wel een adres voor je gevonden,misschien kun je met deze gegevens een telefoonnummer opzoeken:
http://www.marketingdirectory.nl/company/14618/Marktplaatsnl-.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dat is in emmeloord (die had ik toevallig ook al gevonden via I-local) .. terwijl het adres en postcode bij Amsterdam uitkomen..
vreemd vond ik. Morgen maar eens bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer anders eens bij Kassa of Radar om achter het telefoonnummer te komen...ow..ik heb nog wat gevonden;
Marktplaats Randweg 25
8304 AS Emmeloord
Tel: 0527-292898
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt Ebay (moederbedrijf) zit in Amsterdam. Maar marktplaats zelf heeft het hoofdkantoor in Emmeloord naast de A6. http://www.peterbouwreklame.nl/3-gevelreclame--losse-letters-of-huisstijlelementen--pronkstuk-aan-uw-gevel/full-178-marktplaats-emmeloord1.jpg

Andere antwoorden (3)

Nee,zover ik weet beschikt marktplaats niet over een openbaar telefoon nummer.
Maar gewoon marktplaats aanschrijven.
Ik heb dit in het verleden ook wel eens gedaan,en je krijg binnen een dag altijd antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik wacht al 2 dagen en nog steeds geen antwoord.
Via hun help en contact even een mail sturen, je krijgt heel snel antwoordt. Zo doe ik dat wel eens en dat werkt goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heeft bij mij ook altijd goed gewerkt.+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe snel is snel? Ik wacht al 3 dagen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Drie dagen, vreemd ik krijg tot nu toe altijd nog dezelfde dag een reactie.
!x zelfs binnen een uur.
Misschien er nog een mail achteraan sturen.
Gezien mijn vorige antwoord is verwijderd adviseer ik je op onderstaande link te klikken en alle vinkjes aan te zetten dan krijg je alles te zien van de website inclusief de verantwoordelijke personen, e-mailadressen en eventueel telefoonnummers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helaas geen telefoonnummers, maar toch bedankt!