waar vind ik zo'n site?

ik zat ooit op een site waar je iets intypt en dan wordt dat gezegt door die poppetjes. waar kan ik zo'n site vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
habbohotel heeft dat inderdaad ook, dus als dit antwoord niet is wat gezocht wordt, dan lijkt het me handig als er meer uitleg volgt. Er zijn wel meer plekken waar chatten op internet gaat via poppetjes die dan de tekst in ballonnetjes weergeven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het eerste wat in me op kwam :) En ja met die beperkte uitleg zou dit het wel eens kunnen zijn.