contactpersoon geblocked op msn

als je een contactpersoon verwijderd en/of blocked op je msn lijst, kan je dan nog emails ontvangen van die persoon als hij/zij een stuurt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ja dat kan, als je niet wilt dat je email ontvangt dan moet je de persoon ook blokkeren in je email adres.

Toegevoegd na 7 minuten:
Als je wilt weten hoe je de persoon in je email blokkeert :
Ga naar je email ~ aan de rechter kant staat optie ~ ga dan naar meer opties ~ ongewenst email ~ geblokkeerde afzender ~ typ in het vakje wat te voorschijn komt (geblokkeerde email / domein ) de emailadres wat je wilt blokkeren en klik op aan de lijst toevoegen en je krijgt geen email meer van die persoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had dat het iedereen geblokkeerd had en ik had heel de geschiedenis gewist van msn en het was oké maar contactpersonen verwijderen en terug zetten het was het zelfde dus gewoon de geschiedenis verwijderen van msn en het is terug de oude