Internet, telefonie en tv, goedkoop, in haarlem, geen UPC, welke provider?

Toegevoegd na 2 minuten:
En snel internet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Tele2.

Toegevoegd na 20 minuten:
Nog steeds... Tele 2. Heb het zelf ook, alles van tele2 in één pakket, en ben er zeeeeer tevreden mee. We zitten er met twee Dikke Vette Pc's op, hebben ook de tv via tele2 via internet, en NOG is het internet snel. Is gewoon goed geregeld :-))

Toegevoegd na 21 minuten:
foon, internet, tv : 39,95. (op dit moment minder omdat we net gestart zijn en een aanbieding kregen, maar de 40 euries is hun standaard prijs)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Telfort en digitenne is volgens mij de goedkoopste combinatie
capthavoc