Wat gebeurt er als ik mijn IP adres verberg/verander?

Word mijn provider (Telenet) hiervan op de hoogte van gebracht? Krijg je daarvan problemen? Ik wil het doen om op Amerikaanse sites series te kunnen kijken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Gebruik een veilige online proxy zoals http://www.hidemyass.com/ , die veranderen het IP waarmee je websites bezoekt. Download sowieso geen proxy programma’s zoals Hotspot Shield, deze zijn vrijwel altijd troep (denk aan malware e.d.).

Ik denk niet dat je je IP echt kan veranderen zonder dat je provider hiervan weet. Het heeft ook geen zin, je IP zal Nederlands blijven (ik neem aan dat je een Amerikaans IP adres wilt voor deze sites?).

Wat de poster boven me zegt klopt wel, proxies zijn vaak niet erg snel en videos streamen zal zeker niet goed voor je humeur zijn. :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik denk niet dat je je ip kan veranderen alleen masker
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan wel, alleen niet zonder dat je provider hiervan weet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe komt het dan dat ik vroeger al eens mijn kon IP verbergen had voor Megavideo (zodat ik zolang kon kijken als ik wou)? Of is dat het masker? Ik was het gestopt omdat ik het zaakje niet zo vertrouwde (het werkte wel).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, de zin moest zijn ... al eens mijn IP kon verbergen...
Je kunt je IP niet veranderen. Je kunt wel gebruik maken van proxies, maar dan kom je er heel snel achter dat die niet snel genoeg zijn om streaming video mee te bekijken.
Dus laat maar.
escape