Hoe maak je een filmpje met muziek erbij op youtube?

Of een mooi lied met allerlei mooie afbeeldingen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2K

Het beste antwoord

Toevoeging op Djimme: wanneer je er een liedje onder wilt zetten dan kan dit met bijvoorbeeld een MP3 (Import Audio or Music). Heb je het liedje wat je eronder wilt hebben niet bij de hand, dan kun je die zelfs als MP3 downloaden en opslaan dmv een youtube filmpje en het gratis programma Any Video Converter (even googlen).

Link van youtube filmpje in AVC plakken en kiezen voor de optie "Opslaan als MP3". Je krijgt dan alleen de audio van dat filmpje. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Windows moviemaker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Windows MovieMaker kan je een simpel maar mooi filmpje maken. Op iedere Windows PC zit MovieMaker.

Je kan daar je foto's inzetten en met overgangen de andere foto's laten zien. Je kan daar ook een lied onderzetten.

Als je je filmpje op YouTube wil zetten, moet je eerst een account aanmaken. Wanneer je dat hebt gedaan, klik je bovenin het scherm op de knop ''Uploaden''. Dan selecteer je je filmpje. Geef je je filmpje een naam en stel nog wat andere dingen in. Dat wijst zichzelf.

En dan heb je je filmpje op YouTube!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet een filmbewerkingsprogramma hebben.
waarschijnlijk wel ergens te downloaden.
Pinnacle is zo'n programma, waarbij je bij een video een tijdspoor hebt en je kan dan audio toevoegen waar je maar wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Movie Maker is erg amateuristisch, probeer het eens met Sony Vegas Pro 9.0 / 8.0.

Als u er niet uitkomt, stuur maar een berichtje en kan ik u verder helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon in Windows Movie Maker. Importeer de audio, plaatst het op de tijdlijn, en importeer vervolgens de foto's en plaats die ook op de tijdlijn. Vervolgens kan je het project opslaan, of gewoon gelijk het geheel exporteren en opslaan als .mp4 of w/e.