geen internet op de computer, de verbinding tot de computer is goed. Waarschijnlijk hebben de kids iets verwijderd, wie kan mij helpen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

De vraag is niet echt uitgebreid.

Je zou de eerste stappen kunnen doen in EHBO bij verbindingsverlies.

Ik neem aan dat je geen internet hebt, maar dat je PC wel aangeeft dat er verbinding is?

Waarschijnlijk heb jij wel verbinding met je router / modem (van ziggo, upc, tele2, of anders).

Je zou vrij eenvoudig kunnen beginnen met je router/modem 5 min van het stroom te halen, daarna deze even laten opstarten en je PC opnieuw opstarten.

Ik vermoed dan hierna je verbinding er weer is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De stekkers van de computer nakijken, er kan er één uitgetrokken zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"de verbinding tot de computer is goed"
systeemherstel naar toen hij het nog wel deed.
helpt dat niet dan moet je kijken ,bij draadloze verbinding,
of hij aangeeft ; alleen lokaal.
dan os het een kwestie van opnieuw verbinding maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wel email kan ontvangen heb je verbinding.
instaleer dan gewoon weer internet.
Is op verschillende sites gratis te downloaden.
Er zijn veel verschillende programma's.
Kun je geen email ontvangen dan is er iets anders aan de hand dat moet je toch zoeken naar verbindingen en aansluitingen.