Ik heb een filmpje op Youtube gezet alleen ik kan hem niet vinden als ik het filmpje wil zoeken?

hallo,

ik heb een filmpje op Youtube gezet alleen als ik dan op 'zoek' klik met de titel van mijn filmpje, kan ik het filmpje niet vinden?

Groetjes Kim

Toegevoegd na 14 uur:
bedankt voor jullie reacties. ik kan het filmpje inmiddels vinden. Ik denk dat het gewoon een lange tijd nodig had voordat hij online stond. Als jullie het filmpje willen bekijken, typ dan maar eens friese stabij x border collie in. daar staat mijn filmpje er als eerst! Groetjes Kim

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
8.2K
itsme
13 jaar geleden
Dat is spannend nieuws. Ik kan hem ook niet vinden, maar dat komt misschien omdat ik niet eens weet wat de titel is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, en wat verwacht je hier te vinden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar gaat het filmpje over ?

Het beste antwoord

Dat kan komen doordat er héél veel filmpjes zijn die ook de titel hebben van jouw filmpje. Dan kan hij op een pagina staan waar jij nog niet hebt gekeken.

Ook kan het zijn dat je filmpje er over een uurtje of over een dag wel tussen staat, dat duurt nou eenmaal even.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hallo Kim,
Dat probleem had ik ook na het plaatsen van mijn filmpje van de hond, maar je kan de film opzoeken door de titel in te toetsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rechts boven op www.youtube.nl staat inloggen gebruikersnaam wachtwoord dat je aan heb moeten maken om te kunnen uploaden, of indien je al ingelogd bent staat er account.
ga eropstaan zonder te klikken, nu verschijnt er.

inbox favorieten
nieuwe upload of mijn uploads.
daar klik je op, dan vind je het terug.