Probleem met mobiel internet van T-Mobile. ( zie uitleg)

Ik heb 2 weken geleden mobiel internet van T-mobile aangeschaft en heb toen eerst nog een oud abonnement gebruikt. Het was al wel geinstalleerd. Nu wilde ik gisteren mobiel internet gebruiken en na een kwartier stopt internet en geeft hij aan dat de sim niet word herkend en dat ik me moet registreren op het netwerk. Ik heb wel aangemeld bij T-Mobile maar ik heb geen idee wat ze bedoelen met registreren op het netwerk en hoe moet ik dat doen?
Ik ben echt niet thuis in deze dingen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
simkaart uit het toestel halen.
simkaart en toestel schoonblazen
Simkaart erin.. bij mij lukt dit..

Het beste antwoord

Het beste kunt u even contact opnemen met de klantenservice van T-mobile. De klantenservice is te bereiken op de volgende manieren:

Vanaf je mobiele telefoon
Neem dan contact op met T-Mobile klantenservice via 1200*.

Vanaf een andere mobiele of vaste telefoon
Als je een abonnement hebt: 06 - 2400 1200 (standaard beltarief*)
Als je een PrePaid hebt: 0900 - 0236 (€ 0,25 per minuut)
Vanuit het buitenland: +316 - 2400 1200
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga ik vanavond ook wel doen maar gisteren waren ze niet te bereiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb al wat gekeken op hun site en ik denk dat het is opgelost. Hoop ik, maar kan het vnavond pas controleren omdat ik op mijn werk zit.