Hoe zou ik kunnen bestellen van de website taobao.com?

een webstore uit china

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

"Er zijn een aantal websites die een klein bedrag vragen voor het kopen en naar Nederland verzenden van de producten. Die regelen dan alles voor je. Een paar (betrouwbare) sites die de aankoop van de Chinese producten willen regelen zijn:

Pbpurchase.com
TaoBaoNow.com "
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal ze eens uitproberen.. thanx voor je reactie

Andere antwoorden (1)

Deze sites zijn niet aan te raden...Te vaak krijg je niet wat je wilt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is je alternatief?