waar kan ik een leuk paarden spel vinden? Geen horsetycoon horse temptation combining horse horse nation horsemasters. andere graag

het liefst nederlands!

Toegevoegd na 6 dagen:
Mag nu ook engels zijn! :D heb nieuw internet waarbij ik alles kan vertalen. Dus alle talen mag!
Ik wil GEEN:
Horsetycoon
Horse Temptation
Horsemaster
Horse Nation
Horse Sim
Howrse
Myhorsez

Voorderest mag alles!
Je mag ook paarden spelletjes geven die ik gratis kan downloaden...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Geen idee of dit spel er al in het nederlands is, goed met 2 te spelen. Paarden kopen, wedden, en geld verdienen
13 jaar geleden
Wellicht is Combining All Races dan leuk om te spelen. Zie http://www.everyoneweb.com/presentation_tier/Index.aspx?WebID=combiningallraces&BoomID=B1&KnooppuntID=K498&KnoopOpen=True
Het is een simulatiespel, waarin alles om paarden draait. De bedoeling is dat je je paard(en) tot in de top brengt in alle disciplines, en de stal een 5-sterren stal wordt. Je kunt ook naar keuringen gaan en fokken met de paarden.
Om je paard te keuren moet hij eerst in alle discipines minimaal klasse L/II lopen. Als je zover bent dat je je paard kunt laten keuren en hij/zij wordt goedgekeurd,
komt je paard in het stamboek te staan, en mag je ermee fokken. Als je veulen volwassen is mag je die laten beleren, en voor eigen gebruik houden of verkopen.
Amadea
13 jaar geleden
probeer eens deze: http://www.horse-sim.nl/