Door een vraag te stellen die een gemiddelde Nederlander "kan" en "graag wil" beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dat heb jij niet in de hand, maar een stelregel is. Hoe lager het niveau van vraag, of hoe algemener de vraag, hoe meer antwoorden...
Als je vraagt, wat heb je vandaag gegeten, dan krijg je veel antwoorden en als je vraagt, waarom kan een flatliner niet eten, dan krijg je heel weinig of geen antwoorden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed punt
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
juits btw waarom kan een flatliner niet eten?..waarschijnlijk omdat hij al dood is... doel jij niet op een flatlander?
Daarnaast is een heel laag niveau ook niet altijd bevordelijk voor het aantal antwoorden. Als het goede antwoord in 1 keer gegeven is dan zijn anderen minder geneigd om nog te reageren, en daarnaast is de 'uitdaging' ook minder groot bij een makkelijke vraag. Dus hij moet niet te makkelijk en niet te moeilijk zijn..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou totaal irrelevant moeten zijn.

Je wilt niet "zoveel mogelijk" antwoorden, je wilt kwalitatief goede antwoorden.

Of heb je nu een nieuwe sport uitgevonden: niet zoveel mogelijk puntjes verzamelen, niet zoveel mogelijk duimpjes-omlaag uitdelen, maar zoveel mogelijk antwoorden verzamelen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de juiste vragen stellen en anders een heleboel gast accounts aan maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door een vraag te stellen die iedereen kan beantwoorden met een eigen antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door een vraag te stellen die iedereen kan beantwoorden. Meestal is dit dus geen kennisvraag maar meer een persoonlijke vraag of een meningvraag. Eigenlijk zijn het de vragen die leuk zijn om te lezen, maar waar je niks van leert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door een interessante vraag te bedenken waarop er een uitgebreid antwoord is, zo kunnen meerdere mensen antwoorden zonder dat het antwoord in één keer is gegeven...