Waarom valt mijn internet om de 5 minuten uit?!

Ik word er onderhand gek van, om de 5 minuten valt mijn internet uit.. Dit is al een week zo. Weet iemand het misschien? Komt het door de nieuwe msn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er ook last van. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke internetprovider heb jij?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is Ziggo er ook een? Zoja, dan heb ik Ziggo..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek dan op Ziggo.nl naar het telefoonnummer van hun helpdesk. Kijk eerst op de voorpagina, misschien is het probleem al door anderen gemeld, dan hoef jij het niet ook te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
0900-1884 is het nummer van de klantenservice van Ziggo

Het beste antwoord

1) Zet als eerste je router eens uit (1 minuut ofzo), en daarna weer aan.

2) Als dat niet helpt, ga eens (als je een portable hebt) met draad op je router, als je wireless verbinding maakt.

3) Bij wireless ook eens controleren of je wel op je eigen router verbinding maakt, en niet per ongeluk bij een buurman om de hoek op de router zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Nee komt niet door de nieuwe MSN. Ik heb het nieuwe MSN en heb er geen last van. Lijkt me wel tijd dat je contact opneemt met de storingsdienst van de internetprovider.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En hoe doe ik dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de papieren die je ooit zou hebben moeten krijgen van je internetprovider zou een nummer moeten staan. Anders kan je misschien ouderwets in het telefoonboek kunnen kijken voor het nummer van de klantenservice van je provider. Anders zeg je even wie je provider is en ik zoek het nummer even voor je op...
Lijkt mij iets met je router.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je draadloos? Probeer eens met draad. Gebeurt het dan nog steeds?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Indien je ADSL hebt, dan kan het zijn dat je verbinding niet stabiel is, je hebt dan een zogenaamde "Klapperlijn". Vaak is dit te verhelpen doordat de provider aan de netwerkbeheerder vraagt je maximum snelheid omlaag te brengen.

Hiervoor moet je contact opnemen met je internet provider en deze vragen de lijn te laten doormeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk maak je gebruik van een draadloos netwerk dat niet zo stabiel is. In het andere geval moet je even je router opnieuw resetten (zie vorige reactie).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dit ook gehad. Ik gebruikte toen Zonealarm als firewall. Als je deze ook gebruikt zou ik een andere nemen, zoals de gratis Windows firewall.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit hadden wij ook. Heb je , je weet wel die stekker bij je telefoon, heb je daar al gecheckt of hij vochtig is ?
En anders : je internet provaider ( of zoiets ) bellen. Hebben wij ook gedaan. In ieder geval:

Veel succes