Ben op zoek naar een makkelijk programma om video's te maken voor internet,a.u.b gratis

Zoek een gratis programma wat ik in de internet kan downloaden om er videoclips voor het internet te maken.
Ik wil er graag mij eigen muziek in doen, mijn eigen foto's, en was ook leuk om er een tekst in te zetten,meer heb ik niet nodig.
Ik kan niet met windows movie maker werken daar snap ik niets van,dus a.u.b mij niet windows movie maker aanraden................
Dus graag een link of andere tips..........

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Annswers
13 jaar geleden
Ben wel benieuwd wat je lastig vind met moviemaker...

Het beste antwoord

camtasia studio (link): http://www.techsmith.com/download/camtasiatrial.asp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vrees dat movie maker eigenlijk de simpelste is
capthavoc
13 jaar geleden
WMM is de makkelijkste als ik eerlijk moet zijn.. maar hij loopt helaas heel vaak vast en dat is nogal irritant..
ik ken er ook nog 1 maar bn de naam vergeten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is trakAxPC iets voor je? Hiermee maak je eenvoudig een leuke video montage (beeld en geluid). Heel makkelijk met drag-drop functies waarmee je scenes en geluidsfragmenten eenvoudig op een tijdsbalk sleept.

Op de site hieronder ook een demo video om de werking vooraf te kunnen bekijken. Dus trakAxPC 2.0 is mijn suggestie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pinnacle studio is zeer gebruiksvriendelijk.... Maar helaas niet gratis. Als je Windows Movie Maker echter al niet begrijpt denk ik niet dat je met andere programma's zal kunnen werken...want dat is een heel simpel programma met enkel wat basisbewerkingen.